Toy-Box

Toy-Box är faktiskt ett band som jag inte enbart gillar en låt av, utan faktiskt en hel skiva. Jag köpte inte deras skiva förrän långt efter att den släppts, men den är verkligen över alla förväntningar bra.
Huvudsingeln från skivan blev något olyckligt Tarzan&Jane, som är en av de sämsta låtarna på skivan som ser ut som följer:

image8


 

Toy-Box består av Anila och Amir och är ytterligare ett band i den danska popindustrin.

Tyvärr är de svåra att hitta information om så det här blir ett mer musikbetonat inlägg. Här kommer ett
par av mina favoriter:

Best Friend:





Toy-Box ligger iaf med bland de skivor jag tar med mig när jag ska på fest, och ofta kan de väcka
mer nostalgistämning än Aqua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0